מצוינות תפעולית בשירות מנהלי השיווק, השירות והמכירות

מנהלים נתקלים היום יותר מאי פעם בקושי אחד ברור ובולט- מורכבות

הארגונים בשאיפה מתמדת להביא תהליכים להיות פחות פונקציונאליים ויותר "חוצי ארגון" על מנת לייצר יתרונות של מחיר, איכות, זמינות ואמינות.

שאיפה זו לתהליכים "חוצי ארגון" יוצרת מפגשים יותר הדוקים בין מנהלים מפונקציות שונות ומתגבר הצורך לשפה וכלים משותפים כמו גם פתרון אחיד וכולל שמשרת פונקציות שונות בארגון.

מנהלים בשיווק, בשירות ובמכירות נדרשים לתת מענה לסטנדרטים של יעילות, אפקטיביות ואיכות ומדדים אחרים אשר בעבר היו נחלתם של אנשי התפעול בלבד.

מבנה התהליכים חוצה הארגון כמו גם תהליכי מפתח בתוך הפונקציות מאופיינים במורכבות וסיבוכיות ברמות קושי גבוהות המביאות ל:

  • חוסר יכולת למתן מענה מיידי לקשיים ותקלות בהן נתקל הלקוח
  • חוסר יכולת להגיב ולתקן כשל תהליכי בזמן אמת
  • אי התאמה בין מידע, דפוסי פעולה, כוונות ועקרונות בין מחלקות/ פונקציות ואל מול האסטרטגיה
  • מעגל מורכבות אשר מזין עצמו ומעודד בזבוז וחוסר אפקטיביות

הסיטואציה בארגונים מצריכה פתרון  אשר יודע להתמודד עם מאפיינים אלו.

הכלים המסורתיים של עולם התפעול מטיבים להתמודד עם אתגר/ קושי/  עם גבולות ברורים. המורכבות של העידן החדש וההתאמה לפונקציות נוספות בארגון מצריכות פתרון המאפשר גמישות, זמן תגובה מהיר וקווים מנחים לפתרונות מיידים.

המצוינות התפעולית היא בדיוק הפתרון הזה.

הדרך להשגת מצוינות בביצועי השיווק, השירות והמכירות עוברת  דרך טיפול במספר אלמנטים ביניהם: ניהול ביצועים, ניהול התהליכים, ניהול צוותי עבודה ויישום האסטרטגיה אשר מהווים את יישום המצוינות התפעולית

על מנת לקבל את המידע המלא שיבהיר כיצד המצוינות התפעולית משמעותית עבור הארגון שלך אנא לחצו על המצגת המצורפת:

מצוינות תפעולית בארגון