אבחונים בתהליכי שיווק ומכירות

תהליכי השיווק והמכירות מכסים את כלל התהליכים אשר נוגעים ליצירת הביקוש למוצרים/ שירותים ועד לסגירת העסקה עם של איש/ מערכת המכירות עם הלקוח.

האבחונים בתחום זה מטפלים ביכולות הארגון בנושאים אלו, בתיאום ובסנכרון אל מול תחומים חופפים ובטיפול בכלל המרכיבים להנעת הפעילות לאפקטיביות מקסימלית

שאלון אבחון להערכת בשלות פעילות המכירות שאלון אבחון יישור השיווק מול האסטרטגיה העסקית שאלון אבחון יישור פעילות השיווק מול פעילות המכירות כלי עזר לניתוח תהליכים ביחידה או במחלקההערכת בשלות CRMכלי דירוג ערוצי השיווקהערכת מוכנות של מאפשרי המכירותכלי הערכת מותגאבחון פעילות השיווקמעורבות לקוחותבשלות מחוללי הביקושיםניתוח הכשרת אנשי המכירות