ניהול תהליך שינוי

ניהול תהליך שינוי כושל בלמעלה מ-50% מהארגונים בשנתיים הראשונות להתנעתו ובאופן כללי בכ-70% מכלל הנסיונות

ניהול השינוי

מדוע?

מאחר ולרב אין בידי ארגונים את הכלים לנהל, להטמיע ולבקר על תהליך שינוי .

אם כן מה ניתן לעשות?

לפניכם מספר עקרונות שיוכלו להמחיש לכם את הבסיס שעליו יש להניח את יסודות השינוי.

הרעיון המרכזי הוא להתמקד על מרכיבי השינוי שבאמת עושים את ההבדל ולהטמיע אותם במרקם הארגוני על מנת שיתקיימו לאורך זמן

3 עקרונות המפתח לתהליך השינוי:

  • עיצוב ארגוני- מי הם אותם אנשים, צוותים ויחידות שיש להרכיב יחדיו ומי הם אותם אנשים, צוותים ויחידות שיש לפרק על מנת להניע את התהליך למהלך פריצה אמיתי
  • ממשל גמיש- יש לאפשר למנהיגים לקבל החלטות נכונות, בזמן הנכון באמצעות המידע המתאים והכי חשוב, לדבוק בהחלטות אלו
  • הקצאות אופטימליות- הקצאת כמות האנשים המתאימה על מנת להתמקד בסדרי העדיפויות שיניעו את הביצועים המבוקשים

לפניכם דירוג האספקטים החשובים ביותר לפי דעת מנהלים לתהליך שינוי מצליח:

ניהול השינוי1

ולסיום 4 כללי אצבע להצלחה:

  • וודאו כי השינויים מובנים ומאומצים בכל חלקי הארגון
  • בחרו את הקרבות הנכונים. זה שהתחושה ששום דבר אינו עובד, לא אומר שכל מה שאתם עושים שגוי
  • וודאו כי כל החלקים יתאימו זה לזה לאחר השינוי
  • השתמשו בbenchmarking על מנת לזהות את השאלות הנכונות ולא על מנת להעתיק מבנה פתרונות

האם זה מספיק?

זוהי התחלה שתתן לכם מושג לגבי כיצד נראים הדברים ותגבש לכם תפיסה ראשונית לגבי הנושא.

הישארו מחוברים לתכנים והפרסומים ותקבלו מידע נוסף שיעזור לכם בתהליך

רוצים להאיץ את התהליך כבר עכשיו? בואו ניפגש ונספר לכם על אפשרויות יישום לתהליך השינוי בארגון שלכם. לקביעת פגישה ללא התחייבות לחצו כאן

פגישה אישית