מצוינות בתהליך ניהול האסטרטגיה

כמה מנהלים מרוצים מתוצאות תהליך האסטרטגיה בארגון?
כמה מנהלים מרוצים מאופן ניהול התהליך עצמו?

מחקר של חברת BAIN& Comapny מצביע כי פחות משליש מהמנהלים מרוצים מתהליך ניהול האסטרטגיה בארגון.
כאשר למעלה ממחצית מהמנהלים אינם מרוצים או כלל לא מרוצים ורואים בתהליך כתהליך כושל.

אז היכן הבעיה? האם האסטרטגיה עצמה? אולי התהליך לא מנוהל כשורה?

התשובה נעוצה בכך ששני הגורמים מהווים את השלם וחלקם שווה.
מחקרי עבר הוכיחו אסטרטגיה מצויינת ללא יישום אינה שווה דבר.
לצד זאת יישום מקיף ומלא של אסטרטגיה בינונית מביא לתוצאות מעל המצופה

אז איך מתקדמים מכאן?

מודל המצפן של חברת BRIDGES הוא מודל מקיף ומדוקדק שמביא איתו שנים רבות של ניסיון והתפתחות מאז יישומי האסטרטגיה הראשונים שנעשו

היישומים המסורתיים שנעשו באמצעות שיטת ה-BSC בלבד עברו שידרוג והתאמה לעולם העסקי היום.
המודל מציג פתרון מבוסס BSC  בעל שיטות עבודה גמישות וזריזות. המודל ממוקד בעקרונות עבודה ואינו נצמד לכלי עבודה ספציפי כפי שהיה נהוג בעבר

מודל המצפן

 

הגמישות הרבה במודל מאפשרת פתרון מותאם לכל ארגון, תהליך הטמעה קליל יותר ופחות מסורבל ומיקוד בעקרונות שיוצרים שינוי בתרבות והאקלים הארגוני, גורם המבטיח פתרון של שיפור מתמשך

למידע נוסף צרו איתנו קשר

slideshare linkפגישה אישית